Virtuaali ständi sponsoreille

Fresenius Kabi

Fresenius Kabi on globaali terveydenhuollon yritys, joka on erikoistunut henkeä pelastaviin lääkkeisiin ja teknologioihin nestehoidon, transfuusion ja kliinisen ravitsemuksen alalla.

Fresenius Kabi on sitoutunut Caring for Life -tunnuslauseensa mukaisesti saattamaan hoitohenkilöstön käyttöön olennaisia lääkkeitä ja tekniikoita sekä toimivia ratkaisuja hoidollisiin haasteisiin.

Lotta Heikkinen
Tuire Laakkio

Steripolar

Steripolar on kotimainen terveysteknologia-alan yritys ja yhteistyökumppani suomalaiselle terveydenhuollolle. Tarjoamme maamme julkisille ja yksityisille terveydenhuollon ja sairaanhoidon yksiköille markkinoiden edistyksellisimpiä tuotteita, ratkaisuja ja hoitomuotoja. Tarjoamme asiakkaillemme paitsi laadukkaita tuotteita, myös osaamista, koulutusta ja palvelua. Meitä ja toimintaamme ohjaa potilaan nopeampi paraneminen ja parempien hoitotulosten saavuttaminen.

Grex Medical Oy

Grex Medical Oy on suomalainen lääkkeitä ja lääkinnällisiä laitteita maahantuova yritys. Tärkeä kohderyhmä Grex Medicalin tuotteille on palliatiivisessa  hoidossa olevat potilaat ja heitä hoitavat ammattilaiset.

PleurX-nesteenpoistojärjestelmän käyttöohje video

Merit Medical

Merit Medical on vuonna 1987 Salt Lake Cityssä perustettu lääkinnällisten laitteiden valmistaja. Tuotteitamme käytetään erityisesti radiologiassa, kardiologiassa, onkologiassa ja teho-hoidossa. Merit Medicalilla on yli 6000 työntekijää ja toimimme maailmanlaajuisesti.

Video: Merit Medical Drainage Portfolio⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

ResMed - Digitaalisen terveydenhoidon johtaja

Me ResMedillä olemme edelläkävijöitä innovatiivisissa ratkaisuissa, jotka hoitavat ihmisiä ja antavat heille mahdollisuuden elää terveellisempää ja laadukkaampaa elämää. Digitaaliset terveysteknologiamme ja pilvipohjaiset lääkinnälliset laitteet muuttavat uniapneaa ja muita kroonisia sairauksia sairastavien ihmisten hoitoa. Mahdollistamalla paremman hoidon parannamme elämänlaatua, vähennämme kroonisten sairauksien vaikutuksia ja alennamme kuluttajien ja terveydenhuoltojärjestelmien kustannuksia yli 140 maassa.

30 years of ResMed video

Anne Honkala
Sami Hemling

Amgen

Missiomme on palvella potilasta. Haluamme olla Suomen paras lääkeyritys potilaille, asiakkaille ja työntekijöillemme. Toimimme arvojemme mukaan ja hyödynnämme uusinta tietoa, jotta voimme parantaa potilaiden elämää.

Amgen Oncology: See Life Break Through⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ video

Fisher & Paykel Healthcare

Fisher & Paykel Healthcare on kehittänyt hengitysteiden kostutusjärjestelmää yli 50 vuotta. Meillä on innovatiivisiä ratkaisuja hengitysteiden tukemiseen kaikille potilasryhmille. Olemme kehittäneet Optiflow eli korkeavirtaushoidon.

50 Years of Care | Fisher & Paykel Healthcare⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ video

Philips

Philips on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva yritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua ja mahdollistaa paremman lopputuleman läpi koko hoitoketjun; sairauksien ennaltaehkäisystä diagnoosiin, hoitoon ja kotona tapahtuvaan seurantaan. Philips yhdistää edistyksellisen tekniikan ja kliiniset oivallukset tuottaakseen kokonaisvaltaisia ratkaisuja. Philips on johtavassa asemassa kuvantamisdiagnostiikan, kuvaohjatun hoidon, potilasvalvontaratkaisuiden, eHealthin ja informaatioteknologian, kuten myös henkilökohtaisen terveyden ja kotisairaanhoidon saralla.

Philips on johtavia ultraäänilaitevalmistajia ja olemme toimittaneet Suomeenkin satoja ultraäänilaitteita.

Riku Reijonen
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Sanofi

Sanofilla tiedämme, että voimme tehdä enemmän

”We Can Do More” on Sanofin yhteiskuntavastuustrategia, joka sisältyy tavoitteeseemme muuttaa ihmisten elämää ja visioomme paremmasta tulevaisuudesta. Strategian aloitteet kehitettiin, jotta voimme saada aikaan todellisen ja pitkäkestoisen vaikutuksen, jota voidaan laajentaa ja ylläpitää ajan kuluessa.

Yhteiskuntavastuustrategiaan kuuluu terveydenhuollon saatavuuden varmistaminen maailman köyhimmille ihmisille sekä hoitojen kehittäminen lasten syöpiin. Strategia sisältää myös sitoumuksen jatkaa taistelua infektiotauteja, kuten unitautia ja poliota vastaan sekä vähentää tuotteidemme ja maailmanlaajuisen toimintamme ympäristökuormitusta. Koska yhteiskuntavastuulupauksemme ytimenä on aina ollut henkilöstömme, sitoudumme jatkossakin lupaukseemme monimuotoisesta ja osallistavasta työpaikasta.