Liity jäseneksi

SPLY:n jäseneksi voivat liittyä Suomessa laillistetut lääkärit. Jäsenyyttä voi hakea oheisen ilmoittautumislomakkeen avulla, hallitus käsiteelee uudet hakemukset mahdollisimman pian ja tämän jälkeen uudelle jäsenelle lähetetään lasku. Lisäksi yhteisöt voivat ryhtyä kannatusjäseniksi.

Jäsenyyttä hakiessa syötetty sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena. Jäsenyyden hyväksymisestä tulee merkkinä lasku, mitään erillistä hyväksymispäätöstä ei tule. Saatuasi laskun on jäsenyytesi hyväksytty ja voit kirjautua jäsenpuolelle. Ensimmäisellä kerralla (sivun oikea yläreuna)  paina unohtanut salasanan nappia, jolloin järjestelmä lähettää sinulle sähköpostin ja voit sen kautta asettaa salsanasi. Tunnukset ovat voimassa heti kun hakija on saanut laskun jäsenyydestä.

Jäsenet pääsevät yhdistyksen kotisivujen jäsenhuoneeseen. Jäsenhuoneessa on keskustelupalsta, jossa voi keskulla kollegojen kanssa. Jäsenpuolella pystyy myös päivittämään omat yhteystietonsa.

SPLY:n jäsenet saavat liittyessään myös kollektiivisesti EAPC:n (European Association for Palliatice Care) jäsenyyden. Tiedot EAPC:n www-sivuille rekisteröitymisestä lähetetään SPLY:n jäsenille.