Palliatiiviset päivät

Palliatiiviset päivät on palliatiivisesta hoidosta kiinnostuneille ja sen parissa työtätekeville lääkäreille tarkoitetut koulutuspäivät, jotka järjestetään vuosittain marras-joulukuun vaihteessa Helsingissä. Erityispätevyystoimikunta on hyväksynyt päivät palliatiiviseen erityispätevyyskoulutukseen ja päiville haetaan vuosittain erikoistumispisteet eri aloille.

2019 Palliatiiviset päivät

Aika 21-22.11.2019

Paikka: Hilton Helsinki Kalastajantorppa, Kalastajatorpantie 1

Ohjelma

Aiempaan tapaan päivät ovat 2 päiväiset sisältäen posterinäyttelyn. Paras posteri palkitaan seuraavan vuoden ilmaisella osallistumisella ja siitä on luento. Posterinäyttely on mainio tapa päästä esittelemään Suomessa tehtävää palliatiivista tutkimusta. deadline 18.10

Tänä vuonna kongressissa on myös paljon uutta. Vuoden aikana palliatiivisista aiheista tehdyt väitöskirjat ja niiden tulokset esitellään. Lisäksi uutuutena on myös workshopit, joihin osaaan on rajoitettu osallistujamäärä. Workshopeissa on eriokoisuutena Haastavien potilaiden ja omaisten kohtaaminen, joka on interaktiivinen harjoitus näitä tilanteita varten.

Ohjelma on alla erillisenä tiedostona.

Hinta ja ilmoittautuminen

Tapahtuman ennakkoilmoittautumis hinta on SPLY jäsenille 350e ja muille 370e. 15.9 jälkeen hinta on kaikille 400e.

Ilmoittaudu TÄSTÄ

Illallinen

Torstaina järjestetään juhlaillallinen Kalastajatorpan pyöreässä salissa. Illallinen kuuluu osallistumismaksuun, mutta pyydämme ilmoittautuessanne ilmoittamaan osallistumisenne illalliselle. Tummapuku. Viimevuotiseen tapaan olemme varanneet myös bändin.

Näyttely

Aiempien vuosien tapaan paikan päällä on myös lääketeollisuuden näyttely, jossa pääsemme tutustumaan oman alamme tuotteisiin. Firmoille hinta on 3000e sisältäen 2 näytteille asettajaa koko tapahtumaan. Paikasta on sovittava etukäteen Kaisan kanssa, paikkoja on rajattu määrä. Firmojen ilmoittautuminen tapahtuu TÄSTÄ.

Majoitus

Hilton Kalastajatorpalta on varattuna huonekiintiö osallistujille 167e/1hlö huone, huoneita rajoitettu määrä. Varaustunnus G2SPLA

Presymposium

Tänäkin vuonna järjestetään keskiviikko iltana presymposium KyowaKirinin ja Amgenin toimesta. Sen ilmoittautuminen aukeaa elokuussa. Ohjelma tiedostona.

Tervetuloa mukaan.

Toivottavasti saamme taas paljon palliatiivisesta hoidosta kiinnostuneita kollegoita mukaan ja yhdessä luomme taas viime vuotta menestyneemmät päivät.

Abstrakti palliatiivisille päiville. Huom tämä siis vain abstraktia varten, ei ilmoittautuminen päiville

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.