Erityispätevyyskoulutuspaikat

Koulutusoikeuden saaneet erityisyksiköt

Erityispätevyystoimikunta hyväksyy erityisyksiköille koulutusoikeudet hakemuksesta. Erityisyksikköstatus myönnetään toistaiseksi voimassa olevana tai määräaikaisena. Erityisyksikön toiminta voidaan auditoida. Erityisyksikön koulutuksesta vastaavan tahon on ilmoitettava, jos kouluttaja vaihtuu tai yksikön toiminnassa tapahtuu oleellisia koulutukseen vaikuttavia muutoksia. Aina alkuvuodesta jokaisen paikan on annettava tällä sivustolla olevalla raporttipohjalla vuosiraportti (pohja näkyy vain kunasia on ajankohtianen).

KaupunkiYksikköVastaavasp-osoiteYhteyshenkilösp-osoite
EspooEspoon sairaalan palliatiivinen yksikköTiina Tasmuthtiina.tasmuth(at)espoo.fiTiina Tasmuthtiina.tasmuth(at)espoo.fi
HelsinkiHelsingin kaupungin kotisairaalaNina Hanninina.hanni(at)hel.fiLaura Palanterälaura.palantera(at)hel.fi
HelsinkiHelsingin sairaala, Suursuon sairaalaJessica Löfjessica.lof(at)hel.fiJessica Löf, Eeva Suhonenjessica.lof(at)hel.fi
HelsinkiHUS Palliatiivinen keksusTiina Saartotiina.saarto(at)hus.fiTiina Saartotiina.saarto(at)hus.fi
HelsinkiTerhokotiAnnika Riskaannika.riska(at)terho.fiAnnika Riskaannika.riska(at)terho.fi
Hyvinkää, keusoteKeski-Uudenmaan soten palliatiivinen yksikköKaisa Rajalakaisa.rajala(at)keusote.fiKaisa Rajalakaisa.rajala(at)hyvinkaa.fi
HämeenlinnaKoivikkosäätiö sr Koivikko-kotiHanna Mäenpää Riikka Koivistohanna.maenpaa(at)koivikko-koti.fiHanna Mäenpäähanna.maenpaa(at)koivikko-koti.fi
JoensuuSiunsote/Palliatiivinen keskusLeena Surakkaleena.surakka(at)siunsote.fiLeena Surakkaleena.surakka(at)siunsote.fi
JyväskyläKeski-Suomen keskussairaala / Palliatiivinen pklMaarit Orilahtimaarit.orilahti(at)ksshp.fiMaarit Orilahtimaarit.orilahti(at)ksshp.fi
KokkolaY/0 YLEDisa Penttilädisa.penttila(at)soite.fimarilena.saukkosaari(at)soite.fimarilena.saukkosaari(at)soite.fi
KouvolaKouvolan Palliatiivinen poliklinikkaTerhi Harjulaterhi.harjula(at)kymsote.fiTerhi Harjulaterhi.harjula(at)kymsote.fi
KuopioPalliatiivisen hoidon poliklinikka, Syöpäkeskus, KYSKristiina Tyynelä-Korhonenkristiina.tyynela-korhonen(at)kuh.fiAnnamarja Lamminmäkiannamarja.lamminmaki(at)kuh.fi
LahtiPäijät-Hämeen keskussairaala / Palliatiivinen yksikköLaura Lehtinenlaura.lehtinen(at)phhyky.fiLaura LehtinenLaura.lehtinen(at)phhyky.fi
LappeenrantaEtelä-Karjalan sosiaali ja terveyspiiri, palliatiivisen hoidon yksikköAnne Turppo, kuntoutuskeskuksen johtajaanne.turppo(at)eksote.fiAya Hanna Bromanaya.broman(at)eksote.fi
OuluOKS osasto A2Minna Koivukangasminna.m1.koivukangas(at)ouka.fiMinna Koivukangasminna.m1.koivukangas(at)ouka.fi
OuluOYS Palliatiivisen hoidon yksikkö osasto 44BEeva Rahkoeeva.rahko(at)ppshp.fiEeva Rahkoeeva.rahko(at)ppshp.fi
PoriDiakonialaitoksen saattohoitokotiKristiina Halminenkristiina.halminen(at)pdl.fiKristiina Halminenkristiina.halminen(at)pdl.fi
RaaseporiRaaseporin sairaala/SAH- erityishoito poliklinikka ja kotisairaalaMari Vehmamari.vehma(at)hus.fiJohanna Harlingjohanna.harling(at)hus.fi
SaloSalon palliatiivinen ja saattohoitoyksikköOl Marja Ollilamarja.ollila(at)salo.fiMarja Ollilamarja.ollila(at)salo.fi
SastamalaSastamalan seudun sos.terv.palvelut,terveyskeskussairaala, osasto 2Urpo Hautalaurpo.hautala(at)sastamala.fiUrpo Hautalaurpo.hautala(at)sastamala.fi
SeinäjokiSeinäjoen palliatiivinen keskusKaisa Anttilakaisa.anttila@epshp.fi
TamperePirkanmaan HoitokotiTarja Korhonentarja.korhonen(at)pirkanmaanhoitokoti.fiTarja Korhonentarja.korhonen(at)pirkanmaanhoitokoti.fi
TampereTays Hatanpää KotisairaalaLea Aaltolea.aalto(at)pshp.fiLea Aaltolea.aalto(at)pshp.fi
TampereTAYS, Palliatiivinen yksikköJuho Lehtojuho.lehto(at)staff.uta.fiJuho Lehtojuho.lehto(at)staff.uta.fi
TurkuKaskenlinnan sairaalan saattohoitoyksikköMarikka Kuoppamäkimarikka.kuoppamaki(at)turku.fiMarikka Kuoppamäkimarikka.kuoppamaki(at)turku.fi
TurkuTYKS Syöpäklinikka palliat. pklOuti Hirvonenouti.hirvonen(at)tyks.fiOuti Hirvonenouti.hirvonen(at)tyks.fi
VantaaVantaan sairaala, palliatiivisen ja saattohoidon osasto, os. 5Sirpa Sairanensirpa.sairanen(at)vantaa.fiSirpa Sairanensirpa.sairanen(at)vantaa.fi

Erityispätevyys yksikköjen raportti 2019

Tällä lomakkeella tehdään vuoden 2019 erityispätevyysyksikköjen vuosiraportti. Raportti vaaditan vuosittain kaikilta kouluttavilta yksiköiltä. Yksikkö on velvoitettu raportoimaan toiminnassaan tapahtuvista muutoksista. Jos yksikkö ei ole antanut vuoden 2019 raporttia 31.12 mennessä, katsotaan sen koulutusoikeudet jäädytetyiksi vuodeksi 2020 erityispätevyys toimikunnan päätöksellä. Tämän lomakkeen tietoja käytetään erityispätevyystoimikunnan ja lääkäriliiton toiminnassa. Jos yhdistyksen sivuilla on esittely oman yksikkösi toiminnasta ja haluat sen päivittää teethän itse päivityksen ja lähetät sen K. Rajalalla, jolloin vaihdamme päivitetyn version yhdistyksen sivuille.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Yksiköiden esittelyitä